Refund policy
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT
ȘI RETURNAREA PRODUSELOR
Cumpărătorii nu au dreptul să se retragă din contract, din orice motiv și fără o justificare anume, în termen de 14 zile calendaristice, de la data primirii produsului, intrucat produsul este personalizat si este conceput la cerere, in functie de solicitarea clientului, acesta avand posibilitatea sa aleaga materialele textile dorite si culoarea lor, nexistand stocuri de produse, acestea nu se pot revinde.
RETURNAREA PRODUSELOR ÎN ALTE SITUAȚII
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
- Coletele prezintă deteriorări majore;
- Produsele au fost livrate / facturate in mod eronat. Livrarea altor produse decât cele comandate trebuie semnalată imediat.. Cumpărătorul poate solicita returnarea produsului pentru înlocuire.
- Produsele au defecte de fabricație.
În cazul în care, la desfacerea coletelor,se constata că acestea sunt incomplete, vanzatorul poate accepta doar reclamatiile facute în scris, prin e-mail,de catre cumparator si realizate obligatoriu în ziua în care cumparatorul a recepționat produsul.
Perioada de garanţie este de de 1 an, iar termenul curge de la data livrării produselor.
Sub sancţiunea decăderii din dreptul de garanţie(aplicata exclusiv defectelor de fabricatie), consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în cel mult 48h. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora.
Garantia(aplicata exclusiv defectelor de fabricatie), asigura:
a) repararea sau inlocuirea produsului, fara nici un cost suplimentar pentru cumparator;
Nu se poate acorda repararea sau înlocuirea dacă aceste măsuri impun costuri care sunt nerezonabile sau disproportionate pentru societatea SPONGENASIUM SRL.
b) reducerea corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului, in conditiile legii.
Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in situatia in care:
1) nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
2) daca producatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila.
Prezenta garantie acoperă orice defecțiune cauzată de un defect de fabricație(de exemplu: fermoare nefuncționale, husa descusuta), nu și deteriorări externe (zgârieturi, loviri, tăieri, dezlipiri, arsuri, orice deteriorari fizice, chimice sau mecanice vizibile la livrare).
Reclamația trebuie însotită de fotografii si de o solicitare scrisă adresată vanzatorului, în care cumpărătorul va detalia problemele si ce solicită.
La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii, pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul). Eligibilitatea returului este hotărâtă de către vânzător, în urma procesului de constatare.
Conditii in care garantia nu se acorda:
a. Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, intinderea materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp. Acestea nu sunt considerate defecte de fabricatie.
b. Defectelor cauzate prin orice acțiune chimică sau mecanica, precum: tăiere, ardere, zgâriere husa, sfâșiere husa, decolorare, expunerea produsului sau a unor părţi componente direct la soare sau la o altă sursă puternică de căldură, defectele cauzate în urma contactului cu apa, vopsire, uscare prin centrifugare, calcare cu fierul de calcat.
c. Aparitia unor defecte, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, asamblate sau instalate incorect, executate de cumparator sau de terti;
d. Alte conditii: migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul; ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator; defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat; defecte care apar ca urmare a conditiilor improprii de depozitare la cumparator;
e. în cazul în care pe produs au fost depozitate alte obiecte cu greutate mult mai mare.
f. în cazul în care nu au fost respectate şi aplicate întocmai instrucţiunile de folosire şi întreţinere;
g.daca materialul de acoperire al acestuia prezinta urme de murdarie, par de la animalele de companie si va prezenta mirosuri deranjante sau urme de mucegai sau diverse pete, materialul a fost agatat, zgariat, ciupit, taiat, ars.
Returnarea se efectueaza cu instiintarea, prin e-mail, a vanzatorului.
Returnarea produsului se va realiza la expeditor, prin serviciul de curierat agreat de noi.
In cazul acceptării returnarii produsului, din cauza unor defecte de fabricatie, restituirea pretului se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice, de la data anunțării deciziei de returnare, cu dovada returnării produsului, prețul va fi remis în contul bancar oferit de către client, în formularul de returnare.
În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.
Menţionăm că, în cazul în care suma este returnată în contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu întarziere, care poate varia în funcţie de bancă .
Suma înapoiată va fi reprezentată de prețul plătit inițial.
Cumpărătorul are obligaţia să manipuleze, să transporte, să dezambaleze, să depoziteze, să conserve, să pună în funcţiune şi să utilizeze produsele în conformitate cu prescripţiile date de vanzator.
In caz contrar, garantia se pierde.
Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
- Returul produsului, in cazul defectiunilor de fabricatie, nu este plătit de dumneavoastra. Returul produsului trebuie realizat de societatea de curierat agreată de noi.
- Produsele pe care le returnati trebuie sa fie în aceeasi stare în care le-ați primit.
- Nu acceptăm produse asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturii, lovituri, produsele carora le lipsesc accesorii.
- Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale inacte, și factura fiscală.
Materialele sunt urmatoarele: stofă de tapiterie și catifea tapițerie, compoziție 100% polyester(OEKO-TEX Standard 100), spălarea se efectueaza la 30 de grade, produsul nu se calcă, produsul nu se usucă prin centrifugare, în procesul de spălare nu se folosesc inalbitori.
Materialele sunt utilizate pentru confectionare unor huse cu fermoar. Aceste huse sunt umplute cu spuma poliuretanica(burete de saltele) non toxică, cu densitatea de medie de 25 kg/mc.
Eligibilitate retur
Daca returul este eligibil, va vom trimite instructiuni despre cum si unde sa trimiteti produsul. Produsele trimise inapoi fara o cerere de retur existenta in prealabil, nu sunt acceptate.
Produse defecte sau erori de comanda
Va rugam sa verificati produsele la primire si sa ne contactati imediat daca unul dintre produse prezinta defecte sau daca ati primit produsul gresit, astfel vom putea rezolva situatia.
Schimb de produse
Cea mai rapida metoda pentru a te asigura ca primesti produsul dorit este sa returnezi produsul primit, de indata ce returul este confirmat ca eligibil, si sa faci o comanda separata cu noul produs.
Restituirea banilor
Te vom contacta de indata ce am primit si am evaluat returul, pentru a iti comunica daca restituirea banilor a fost aprobata sau nu. Daca restituirea banilor a fost aprobata, vei primi banii inapoi in contul din care a fost facuta plata. Te rugam sa iei in considerare situatia in care transferul banilor intarzie din motive specifice bancii.