Livrare și Retur
LIVRAREA PRODUSELOR
Produsele listate spre vanzare, pe website, sunt vândute în baza unei comenzi, astfel încât vânzătorul se obligă să transmită comanda la curier, pentru a expedia bunurile, în sistem de curierat door-to-door, către Cumpărător.
Comenzile sunt procesate in maximum 24 de h de la plasarea comenzii, iar livrarea la adresa clientului este facută intre 10 si 14 zile lucrătoare, de la data plasării comenzii.
Livrarea va fi realizată, prin intermediul societătii FAN COURIER EXPRESS S.R.L., de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00-17:00, sambată în intervalul orar 9-14.00, sau la o ora stabilita de comun acord cu beneficiarul.
În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare.
De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de procesare a comenzilor se poate extinde.
Dacă produsul solicitat nu poate fi livrat (cumpărătorul nu răspunde, adresa specificată de cumpărător este eronată si alte imprejurări ce pot surveni), cumpărătorul va fi contactat telefonic de către curier si se va prezenta la adresa precizată. Dacă nu se poate lua contact cu respectivul cumpărător, coletele rămân stocate la curierul zonal, timp de 5 zile, după care revin la expeditor.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost menționate eronat, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse in mod eronat în baza de date, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.
Vânzătorul nu răspunde de situațiile apărute în legatură cu predarea produselor către cumpărător sau reprezentantului acestuia.
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru prejudicii de orice fel pe care utilizatorul/cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi, care rezultă din utilizarea defectuoasa a produselor după livrare.
Vânzătorul nu va fi răspunzător în cazul în care partenerii săi de orice fel implicați în executarea comenzii, nesocotesc oricare din obligațiile contractuale.
www.ludysworld.ro nu este răspunzător pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, după cum urmează:
- blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
- căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
- cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
- cauze umane: starea de război, starea de asediu, stare de urgență, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare, boli infecțioase (epidemie, pandemie), etc.;
- nerespectarea comenzilor de către furnizori și alți terți.
ACCEPTAREA PRODUSELOR ȘI TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
- Acceptarea va fi făcută de către cumpărător atunci când bunurile sunt conforme cu caracteristicile tehnice si specificațiile menționate în comandă.
- Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la momentul predării bunului, după efectuarea plății din partea cumpărătorului ,livarea avand loc la adresa indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
- În cazul livrării prin intermediul unui curier, acesta este abilitat de către vânzător să permită cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, doar dacă cumpărătorul solicita acest serviciu.
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT
ȘI RETURNAREA PRODUSELOR
Cumpărătorii nu au dreptul să se retragă din contract, din orice motiv și fără o justificare anume, în termen de 14 zile calendaristice, de la data primirii produsului, intrucat produsul este personalizat si este conceput la cerere, in functie de solicitarea clientului, acesta avand posibilitatea sa aleaga materialele textile dorite si culoarea lor, nexistand stocuri de produse, acestea nu se pot revinde.
In cazul situatiilor exceptionale, solicitati la adresa de email contact@ludysworld.ro o solutionare pe cale amiabila.
RETURNAREA PRODUSELOR ÎN ALTE SITUAȚII
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
- Coletele prezintă deteriorări majore;
- Produsele au fost livrate / facturate in mod eronat. Livrarea altor produse decât cele comandate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea produsului pentru înlocuire.
- Produsele au defecte de fabricație.
În cazul în care, la desfacerea coletelor,se constata că acestea sunt incomplete, vanzatorul poate accepta doar reclamatiile facute în scris, prin e-mail,de catre cumparator si realizate obligatoriu în ziua în care cumparatorul a recepționat produsul.
Perioada de garanţie este de de 1 an, iar termenul curge de la data livrării produselor.
Sub sancţiunea decăderii din dreptul de garanţie(aplicata exclusiv defectelor de fabricatie), consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în cel mult 48h. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora.
Garantia(aplicata exclusiv defectelor de fabricatie), asigura:
a) repararea sau inlocuirea produsului, fara nici un cost suplimentar pentru cumparator;Nu se poate acorda repararea sau înlocuirea dacă aceste măsuri impun costuri care sunt nerezonabile sau disproportionate pentru societatea SPONGENASIUM SRL.
b) reducerea corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului, in conditiile legii.
Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in situatia in care:
1) nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
2) daca producatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila.
Prezenta garantie acoperă orice defecțiune cauzată de un defect de fabricație(de exemplu: fermoare nefuncționale, husa descusuta), nu și deteriorări externe (zgârieturi, loviri, tăieri, dezlipiri, arsuri, orice deteriorari fizice, chimice sau mecanice vizibile la livrare).
Reclamația trebuie însotită de fotografii si de o solicitare scrisă adresată vanzatorului, în care cumpărătorul va detalia problemele si ce solicită.
La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii, pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul). Eligibilitatea returului este hotărâtă de către vânzător, în urma procesului de constatare.
Conditii in care garantia nu se acorda:
a. Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, intinderea materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp. Acestea nu sunt considerate defecte de fabricatie.
b. Defectelor cauzate prin orice acțiune chimică sau mecanica, precum: tăiere, ardere, zgâriere husa, sfâșiere husa, decolorare, expunerea produsului sau a unor părţi componente direct la soare sau la o altă sursă puternică de căldură, defectele cauzate în urma contactului cu apa, vopsire, uscare prin centrifugare, calcare cu fierul de calcat.
c. Aparitia unor defecte, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, asamblate sau instalate incorect, executate de cumparator sau de terti;
d. Alte conditii: migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul; ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator; defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat; defecte care apar ca urmare a conditiilor improprii de depozitare la cumparator;
e. în cazul în care pe produs au fost depozitate alte obiecte cu greutate mult mai mare.
f. în cazul în care nu au fost respectate şi aplicate întocmai instrucţiunile de folosire şi întreţinere;
g.daca materialul de acoperire al acestuia prezinta urme de murdarie, par de la animalele de companie si va prezenta mirosuri deranjante sau urme de mucegai sau diverse pete, materialul a fost agatat, zgariat, ciupit, taiat, ars.
Returnarea se efectueaza cu instiintarea, prin e-mail, a vanzatorului.
Returnarea produsului se va realiza la expeditor, prin serviciul de curierat agreat de noi.
In cazul acceptării returnarii produsului, din cauza unor defecte de fabricatie, restituirea pretului se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice, de la data anunțării deciziei de returnare, cu dovada returnării produsului, prețul va fi remis în contul bancar oferit de către client, în formularul de returnare.
În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziţia în rate a produselor.
Menţionăm că, în cazul în care suma este returnată în contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu întarziere, care poate varia în funcţie de bancă .
Suma înapoiată va fi reprezentată de prețul plătit inițial.
Produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziţie.
Cumpărătorul are obligaţia să manipuleze, să transporte, să dezambaleze, să depoziteze, să conserve, să pună în funcţiune şi să utilizeze produsele în conformitate cu prescripţiile date de vanzator.
In caz contrar, garantia se pierde.
Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
- Returul produsului, in cazul defectiunilor de fabricatie, nu este plătit de dumneavoastra. Returul produsului trebuie realizat de societatea de curierat agreată de noi.
- Produsele pe care le returnati trebuie sa fie în aceeasi stare în care le-ați primit.
- Nu acceptăm produse asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturii, lovituri, produsele carora le lipsesc accesorii.
- Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale inacte, și factura fiscală.
Materialele sunt urmatoarele: stofă de tapiterie și catifea tapițerie, compoziție 100% polyester(OEKO-TEX Standard 100), spălarea se efectueaza la 30 de grade, produsul nu se calcă, produsul nu se usucă prin centrifugare, în procesul de spălare nu se folosesc inalbitori.
Materialele sunt utilizate pentru confectionare unor huse cu fermoar. Aceste huse sunt umplute cu spuma poliuretanica(burete de saltele) non toxică, cu densitatea de medie de 25 kg/mc.